تست رایگان سفر قهرمانی (آزمون سفر قهرمانی PMAI)

آزمون PMAI به منظور کمک به شناخت بهتر خود و دیگران طرح شده است. این کار با بررسی کهن الگوهای گوناگون و گاه ضد و نقیضی که وقایع زندگی را شکل می‌دهند انجام می‌شود. هر یک از این الگوها به یک شخصیت اصلی ( کهن الگو)  و برداشت‌ها و طرز عمل این شخصیت در زندگی مربوط می‌شود. هر یک از ۱۲ کهن الگوهای این آزمون به نوبه خود ارزشمند است و هدیه برای دنیای ما به ارمغان می‌آورد و هیچ یک از آنها در سایر کهن الگوها بهتر یا بدتر نیست به همین دلیل درست یا اشتباه بودن پاسخ‌ها در این آزمون مطرح نیست و معنایی ندارد.

دستور کار تست سفر قهرمانی رایگان

هنگام پاسخ دادن به سوالهای این آزمون مطالب زیر را به خاطر داشته باشید : 

1-  با سرعتی که برایتان راحت است به سوال‌ها پاسخ دهید. صحیح‌ترین پاسخ احتمالاً اولین عکس العمل و نظر شماست

2-لطفاً سوالات را بدون جواب نگذارید زیرا ممکن است نتیجه آزمون اعتبار خود را از دست بدهد.

3-اگر در مورد سوالی شک دارید جوابی که به نظر شما صحیح به نظر می‌رسد را انتخاب کنید و سپس به سوال بعدی بپردازید.

4-وقایع چند ماه اخیر زندگیتان را بر پایه و اساس پاسخ‌هایتان قرار دهید نه آنچه در طول عمرتان یا فقط امروز تجربه کرده‌اید.

5-اطمینان حاصل کنید که پاسخ‌های شما مربوط به خصوصیات و شخصیت کنونی شما می‌شود نه خواصی که می‌خواهید در آینده به دست آورید یا آنچه فرد دیگری از شما می‌خواهد.

​آزمون بيداری قهرمان درون

آیا تا به حال کنجکاو شده اید که شخصیت اصلی داستان زندگی شما چه کسی است؟ چه نقشی در این دنیا دارید؟ برای رسیدن به چه چیزی تلاش می کنید؟ آزمون بیداری قهرمان درون، که به عنوان آزمون کهن الگوی پيرسون-مار (PMAI) نیز شناخته می شود، می تواند به شما در پاسخ به این سوالات و موارد دیگر کمک کند.

این آزمون، که توسط کارول اس. پيرسون و هیومار بر اساس آموزه های جوزف کمپبل، اسطوره شناس مشهور، طراحی شده است، به شما کمک می کند تا 12 کهن الگوی اصلی را که در شخصیت انسان وجود دارد، کشف کنید. این کهن الگوها، که از داستان ها و اسطوره های کهن سرچشمه می گیرند، نیروهای قدرتمندی هستند که انگیزه ها، ارزش ها و رفتارهای ما را شکل می دهند.

با درک کهن الگوهای غالب در شخصیت خود، می توانید به خودشناسی عمیق تری دست پیدا کنید، نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید و مسیر رسیدن به potential خود را روشن تر کنید. آزمون PMAI همچنین می تواند به شما در بهبود روابط، افزایش خلاقیت و رسیدن به اهداف تان کمک کند.

تست قهرمان درون به ما چه کمکی خواهد کرد؟

احساس گم شدن در مسیر زندگی و عدم آگاهی از غالب بودن کدام انرژی روانی بر شما، تجربه‌ای مشترک بین بسیاری از افراد است. تست قهرمان درون یا تست سفر قهرمانی با ارائه نقشه‌ای از ناخودآگاهتان، به شما کمک می‌کند تا با آگاهی و سرعت بیشتری در مسیر شکوفایی گام بردارید. با شناخت مرحله‌ای که در سفر قهرمانی خود قرار دارید، می‌توانید با آگاهی و سرعت بیشتری به سمت شکوفایی واقعی حرکت کنید.

توقف در هر مرحله از این سفر می‌تواند عواقب ناخوشایندی داشته باشد. به همین دلیل، آگاهی از ناخودآگاه و نیروهای روانی غالب بر شما، گامی اساسی برای رهایی از الگوهای تکراری و ورود به مرحله جدیدی از زندگی‌تان است. همانطور که کارل گوستاو یونگ، روانشناس برجسته، بیان می‌کند: تا زمانی که به اعماق وجود خود و نیروهای درونی‌مان آگاه نشویم، هیچ تغییر مثبتی در زندگی‌مان رخ نخواهد داد.

تحلیل تست قهرمان درون دریچه‌ای به سوی ویژگی‌های اصلی، اهداف، استراتژی‌ها و ترس‌های شما در زندگی می‌گشاید. همچنین نقاط تاریک وجودتان را آشکار می‌کند و با ارائه راهکارهایی عملی، به شما در ایجاد تعادل بین نیروهای فعال و غیرفعال در زندگی‌تان یاری می‌رساند. توجه داشته باشید که این تست برای تشخیص اختلالات روانی و ذهنی کاربرد ندارد.

مزایای شناخت کهن‌الگوها:

    • آگاهی از نیازها و خواسته‌های درونی: کهن‌الگوها، نقشه راهی برای رسیدن به نیازها و خواسته‌های عمیق و پنهان ما هستند.
    • درک فلسفه زندگی: با شناخت کهن‌الگوها، فلسفه و منطق حاکم بر زندگی خود را بهتر درک می‌کنید.
    • رهایی از افکار منفی: شناخت کهن‌الگوها به رهایی از افکار و رفتارهای منفی و محدودکننده کمک می‌کند و رضایت از زندگی را افزایش می‌دهد.
    • رشد و تعالی: این آگاهی، مسیر رشد و تعالی فردی را روشن‌تر می‌کند و به ارتقای کیفیت روابط با اطرافیان نیز کمک می‌کند.
    • کشف استعدادها: شناخت کهن‌الگوها می‌تواند منجر به کشف استعدادهای خفته و شکوفایی آن‌ها شود و جایگزینی فعالیت‌های بی‌معنا و کم‌ارزش با آنها، تحولات مثبتی در زندگی به ارمغان می‌آورد.
    • حل تعارضات: با درک عمیق‌تر خود و دیگران، ریشه اختلافات و تعارضات آشکار می‌شود و مسیر حل آنها هموارتر می‌گردد.
    • یافتن جایگاه واقعی: رسیدن به خودشناسی، به شما کمک می‌کند تا جایگاه واقعی خود را در زندگی پیدا کنید و در مسیری گام بردارید که در آن بتوانید به بهترین نحو بدرخشید. که شما میتوانید در دوره خودشناسی نیز شرکت کنید.

تست قهرمان درون، ابزاری قدرتمند برای آغاز سفری شگفت‌انگیز به سوی خودشناسی و شکوفایی است. سفری که در آن، با گام نهادن در مسیر آگاهی، به درک عمیق‌تری از خویشتن خویش و جایگاهتان در این جهان دست خواهید یافت.